ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

سامانه های پیامکی از بانک شماره های مختلفی مانند ارسال استانی و شهری – ارسال بر اساس پیش شماره – ارسال مشاغل – ارسال به دکل های BTS ایرانسل – ارسال منطقه ای و ارسال کدپستی جهت ارسال تبلیغات استفاده می کنند که ارسال کدپستی در ارسال های منطقه ای نسبتا هدفمندتر به نظر میرسد. اما ارسال پیامک از روی نقشه امکان جدیدی است که از روی دیتا بیس کدپستی بناگذاری شده است. در واقع شماره های مناطق پستی را در نقشه دیجیتالی مانند نقشه گوگل برایتان آماه کرده ایم. شما در محیط سامانه پیامک از قسمت ارسال پیامک ارسال از روی نقشه را انتخاب و بعد شهر مورد نظر را انتخاب می کنید تا نقشه دیجیتالی شهر مورد نظر برایتان نشان داده شود. همانطور که در تصویر هم مشخص هست مناطق مختلف روی نقشه به بلوکهای کوچک قابل انتخاب تقسیم شده اند که شما میتوانید از روی نقشه منطقه مورد نظر را انتخاب و به آن مناطق متن تبلیغاتی خود را در قالب پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از روی نقشه برای کدام شهرها ممکن میباشد؟

همانطور که در قبل هم اشاره کردیم ارسال از روی نقشه با دیتابیس کدپستی مناطق پایه گذاری شده و بصورت دستی برنامه نویسی شده است و روز به روز شهرها و مناطق جدید را به این نقشه اضافه می کنیم. در حال حاضر ارسال از روی نقشه برای شهرهای زیر میسر است:
تهران – مشهد – کرج – اصفهان – تبریز – اهواز – بندرعباس – همدان – گرگان – کرمانشاه – زاهدان – بابل – اسلامشهر – آمل و قزوین آماده شده و قابل استفاده برای کاربران و نمایندگان سامانه پیامک سوبل می باشد.

ارسال از روی نقشه به کدام اپراتور، همراه اول یا ایرانسل؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که ارسال پیامک از روی نقشه به مشترکین کدام اپراتورها ممکن می باشد؟ در این نوع ارسال به هردو اپراتور همراه اول و ایرانسل می توان ارسال کرد و می توانید انتخاب کنید که به شماره های موجود از هر اپراتور به چه تعداد ارسال انجام گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *