1
2
3

آیا می خواهید بدون عضویت ارسال انبوه انجام دهید؟

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد ( ارسال انبوه پیامک ) داشته باشید می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل پیام کوتاه، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

  • ارسال پیامک به شماره‌های یک شهر

    در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است.

  • ارسال پیامک به یک پیش شماره خاص

    در این روش پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل های که با پیش شماره خاص توسط مشتری انتخاب شده است فرستاده می شود. پیش شماره های انتخابی مشتری می تواند شماره موبایل های شرکت همراه اول ( دائمی و اعتباری) و ایرانسل (دائمی و اعتباری) باشد.

  • ارسال پیامک منطقه ای

    در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

  • ارسال پیامک بر حسب کد پستی

    در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند. (این نوع پیامک با ضریب 1.3 ارسال می شود)